Team
Harold Donkers
Wat gunnen we ieder kind op De Lindt? Dat is de vraag die wij ons dagelijks stellen, ons vertrekpunt. Wij gunnen ze:
Samen, Werken op niveau, Eigenaarschap en Betrokkenheid.Iedere dag werken we met passie aan het beste, toekomstgerichte onderwijs voor ieder kind.
Directeur
harolddonkers@obsh.nl
Wat gunnen we ieder kind op De Lindt? Dat is de vraag die wij ons dagelijks stellen, ons vertrekpunt. Wij gunnen ze:
Samen, Werken op niveau, Eigenaarschap en Betrokkenheid.Iedere dag werken we met passie aan het beste, toekomstgerichte onderwijs voor ieder kind.
Directeur
harolddonkers@obsh.nl
Nathalie van den Heuvel
"Ik vind het belangrijk om onze leerlingen centraal te stellen binnen hun eigen leerproces, zodat we samen op kunnen trekken in het proces en steeds meer succeservaringen tegenkomen. Ieder kind leert ten slotte op zijn of haar eigen manier en vanuit eigen nieuwsgierigheid. Daarbij wil ik graag een ondersteunende, coachende leerkracht zijn."
Zorgcoördinator
Taalcoördinator
nathalievandenheuvel@obsh.nl
"Ik vind het belangrijk om onze leerlingen centraal te stellen binnen hun eigen leerproces, zodat we samen op kunnen trekken in het proces en steeds meer succeservaringen tegenkomen. Ieder kind leert ten slotte op zijn of haar eigen manier en vanuit eigen nieuwsgierigheid. Daarbij wil ik graag een ondersteunende, coachende leerkracht zijn."
Zorgcoördinator
Taalcoördinator
nathalievandenheuvel@obsh.nl
Wendy Moors
Iedere dag verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht zodra de kinderen de klas binnenkomen. Hun onbevangenheid, eerlijkheid en humor vind ik heerlijk!
Een dag bij de kleuters is nooit hetzelfde. Het is altijd inspelen op de interesses en belevingswereld van de kinderen. Kleuters leren door spel! En wat is het fantastisch dat ik daar als leerkracht een bijdrage aan mag leveren!
Leerplein 1-2
wendymoors@obsh.nl
Iedere dag verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht zodra de kinderen de klas binnenkomen. Hun onbevangenheid, eerlijkheid en humor vind ik heerlijk!
Een dag bij de kleuters is nooit hetzelfde. Het is altijd inspelen op de interesses en belevingswereld van de kinderen. Kleuters leren door spel! En wat is het fantastisch dat ik daar als leerkracht een bijdrage aan mag leveren!
Leerplein 1-2
wendymoors@obsh.nl
Therris Vogels
Werken met kleuters is iedere dag een avontuur. Kleuters zijn eerlijk, spontaan en enthousiast.
Nu na vele jaren put ik nog steeds veel energie uit het werken met de kinderen van leerplein 1-2. Bij kleuters wordt alles wat je aanbiedt erg goed ontvangen. Zij groeien enorm in die twee jaar! Ik zie het als een voorrecht om deze mooie ontwikkeling van een 4 tot 6 jarige dagelijks mee te mogen maken.
Leerplein 1-2
Leerplein 3-4-5
therrisvogels@obsh.nl
Werken met kleuters is iedere dag een avontuur. Kleuters zijn eerlijk, spontaan en enthousiast.
Nu na vele jaren put ik nog steeds veel energie uit het werken met de kinderen van leerplein 1-2. Bij kleuters wordt alles wat je aanbiedt erg goed ontvangen. Zij groeien enorm in die twee jaar! Ik zie het als een voorrecht om deze mooie ontwikkeling van een 4 tot 6 jarige dagelijks mee te mogen maken.
Leerplein 1-2
Leerplein 3-4-5
therrisvogels@obsh.nl
Yvonne van Hoof
"Het is zo fijn om samen met kinderen in gesprek te gaan! Het hebben van een goede relatie met het kind is voor mij erg belangrijk. Met elkaar praten over dagelijkse bezigheden bevordert ook de gesprekken over de leerprocessen die het kind doormaakt. Samen gaan we ervoor!"
Leerplein 3-4-5
yvonnevanhoof@obsh.nl
"Het is zo fijn om samen met kinderen in gesprek te gaan! Het hebben van een goede relatie met het kind is voor mij erg belangrijk. Met elkaar praten over dagelijkse bezigheden bevordert ook de gesprekken over de leerprocessen die het kind doormaakt. Samen gaan we ervoor!"
Leerplein 3-4-5
yvonnevanhoof@obsh.nl
Stijn Rijken
"Er is niets fijner dan groeien. Het begint bij vertrouwen hebben in jezelf en weten waar je sterke en zwakke punten liggen. Het neerleggen van een krachtige basis in een veilig klimaat, waarin ieder kind zichzelf kan zijn is hiervoor mijn beginpunt. Ik moedig zelfregulering aan, zodat iedere leerling zijn of haar volledige potentie kan bereiken. Laten we samen op ontdekkingsreis gaan, leren en groeien in een omgeving waar ieders unieke stem gehoord wordt en iedereen in staat is om te ontplooien!"
Leerplein 3-4-5
stijnrijken@obsh.nl
"Er is niets fijner dan groeien. Het begint bij vertrouwen hebben in jezelf en weten waar je sterke en zwakke punten liggen. Het neerleggen van een krachtige basis in een veilig klimaat, waarin ieder kind zichzelf kan zijn is hiervoor mijn beginpunt. Ik moedig zelfregulering aan, zodat iedere leerling zijn of haar volledige potentie kan bereiken. Laten we samen op ontdekkingsreis gaan, leren en groeien in een omgeving waar ieders unieke stem gehoord wordt en iedereen in staat is om te ontplooien!"
Leerplein 3-4-5
stijnrijken@obsh.nl
Loes Erishman
Leren is leuk! Daar ben ik van overtuigd. Zeker wanneer je trots bent op jezelf en op wat je hebt bereikt. Dat geldt voor rekenen en taal, maar ook voor bijvoorbeeld je kunnen concentreren of samenwerken. Ik wil kinderen hier graag bij begeleiden en ondersteunen. Dat vind ik mooi aan het onderwijs.
Leerplein 3-4-5
loeserishman@obsh.nl
Leren is leuk! Daar ben ik van overtuigd. Zeker wanneer je trots bent op jezelf en op wat je hebt bereikt. Dat geldt voor rekenen en taal, maar ook voor bijvoorbeeld je kunnen concentreren of samenwerken. Ik wil kinderen hier graag bij begeleiden en ondersteunen. Dat vind ik mooi aan het onderwijs.
Leerplein 3-4-5
loeserishman@obsh.nl
Kristel Rooijakkers
"Ik geniet van de spontaniteit en betrokkenheid van mijn leerlingen. Ik vind het belangrijk om met ze in gesprek te gaan en zo opzoek te gaan naar hun behoeften. Zorg dragen voor een zo optimaal mogelijke ontwikkeling staat daarin voor mij centraal."
Leerplein 3-4-5
kristelrooijakkers@obsh.nl
"Ik geniet van de spontaniteit en betrokkenheid van mijn leerlingen. Ik vind het belangrijk om met ze in gesprek te gaan en zo opzoek te gaan naar hun behoeften. Zorg dragen voor een zo optimaal mogelijke ontwikkeling staat daarin voor mij centraal."
Leerplein 3-4-5
kristelrooijakkers@obsh.nl
Dorry Dings
Het blijft prachtig om te zien hoe kinderen binnen leerplein 3-4-5 al spelend, ontdekkend, luisterend, kijkend en helpend, leren van elkaar, met elkaar en door elkaar.
Samen!
Leerplein 3-4-5
dorrydings@obsh.nl
Het blijft prachtig om te zien hoe kinderen binnen leerplein 3-4-5 al spelend, ontdekkend, luisterend, kijkend en helpend, leren van elkaar, met elkaar en door elkaar.
Samen!
Leerplein 3-4-5
dorrydings@obsh.nl
Jim van Ooijen
"Ieder kind is anders en ik vind het een leuke uitdaging om met de kinderen een band op te bouwen. Ik ben namelijk van mening dat een hechte band het beste in het kind naar boven kan halen. Het creëren van een veilig klassenklimaat, waarin ieder kind zich goed voelt is mijn streven. Het aanleren van kennis over de verschillende vakken, in combinatie met het omgaan met anderen is een mooie leerschool voor ieder kind. Hier onderdeel van uit mogen maken is wat het basisonderwijs voor mij zo bijzonder maakt!"
Leerplein 6-7-8
jimvanooijen@obsh.nl
"Ieder kind is anders en ik vind het een leuke uitdaging om met de kinderen een band op te bouwen. Ik ben namelijk van mening dat een hechte band het beste in het kind naar boven kan halen. Het creëren van een veilig klassenklimaat, waarin ieder kind zich goed voelt is mijn streven. Het aanleren van kennis over de verschillende vakken, in combinatie met het omgaan met anderen is een mooie leerschool voor ieder kind. Hier onderdeel van uit mogen maken is wat het basisonderwijs voor mij zo bijzonder maakt!"
Leerplein 6-7-8
jimvanooijen@obsh.nl
Robin Hammecher
Leerplein 6-7-8
robinhammecher@obsh.nl
Leerplein 6-7-8
robinhammecher@obsh.nl
Armand Gerrits
Leerplein 6-7-8
armandgerrits@obsh.nl
Leerplein 6-7-8
armandgerrits@obsh.nl
Bardo Koolen
Veiligheid en relatie is de basis voor een 'samenwerkingsverband' tussen leerling en leraar. Samen dingen ontdekken, leren, proberen, maar ook struikelen en weer op staan, afkloppen en doorgaan. Genieten van succes, delen van verdriet. Samen op weg naar volwassenheid. Samen.
Level/Up
bardokoolen@obsh.nl
Veiligheid en relatie is de basis voor een 'samenwerkingsverband' tussen leerling en leraar. Samen dingen ontdekken, leren, proberen, maar ook struikelen en weer op staan, afkloppen en doorgaan. Genieten van succes, delen van verdriet. Samen op weg naar volwassenheid. Samen.
Level/Up
bardokoolen@obsh.nl
Bram Vermeulen
De Level/Up laat het onderwijs zo dicht mogelijk aansluiten op de behoeftes van leerlingen.
Leerkrachten en leerlingen zijn iedere dag bezig om talent te ontwikkelen en leerprocessen zo goed mogelijk te volbrengen. Het bevorderen van cognitief
talent, executieve functies en levenshouding staan bij mij centraal. Mijn streven is om het onderwijs zo waardevol mogelijk vorm te geven. Samen.
Level/up
bramvermeulen@obsh.nl
De Level/Up laat het onderwijs zo dicht mogelijk aansluiten op de behoeftes van leerlingen.
Leerkrachten en leerlingen zijn iedere dag bezig om talent te ontwikkelen en leerprocessen zo goed mogelijk te volbrengen. Het bevorderen van cognitief
talent, executieve functies en levenshouding staan bij mij centraal. Mijn streven is om het onderwijs zo waardevol mogelijk vorm te geven. Samen.
Level/up
bramvermeulen@obsh.nl
Margit Kusters
Mijn basisprincipes zijn warmte en structuur. In mijn ogen ben jij goed en accepteer ik je zoals je bent. Ik probeer je niet in het systeem te laten passen maar het systeem aan te passen aan jouw behoeften. Vanuit dit vertrouwen hoop ik dat je gaat leven en leren wat bij jou past en waar je gelukkig van wordt.
Hokjes en lijntjes beperken en ik wil denken in mogelijkheden dus.......wees welkom!
Level/Up
margitkusters@obsh.nl
Mijn basisprincipes zijn warmte en structuur. In mijn ogen ben jij goed en accepteer ik je zoals je bent. Ik probeer je niet in het systeem te laten passen maar het systeem aan te passen aan jouw behoeften. Vanuit dit vertrouwen hoop ik dat je gaat leven en leren wat bij jou past en waar je gelukkig van wordt.
Hokjes en lijntjes beperken en ik wil denken in mogelijkheden dus.......wees welkom!
Level/Up
margitkusters@obsh.nl
Bianca Kellenaers
"Samen, elke dag vol passie en zin
Met aandacht en een lach
Vol inzet en betrokkenheid
Druk in de weer
Elk moment vol energie en toewijding
Elk gebaar, vol trots en dankbaarheid
Samen met elkaar
Gebruik maken van elkaars kwaliteiten. Kinderen laten leren en ervaren met alles wat ze in zich hebben.
Met veel enthousiasme, betrokkenheid en nabijheid
Level/Up
biancakellenaers@obsh.nl
"Samen, elke dag vol passie en zin
Met aandacht en een lach
Vol inzet en betrokkenheid
Druk in de weer
Elk moment vol energie en toewijding
Elk gebaar, vol trots en dankbaarheid
Samen met elkaar
Gebruik maken van elkaars kwaliteiten. Kinderen laten leren en ervaren met alles wat ze in zich hebben.
Met veel enthousiasme, betrokkenheid en nabijheid
Level/Up
biancakellenaers@obsh.nl
Kirstin Geijs
Hi/level
Zorgcoördinator Level/Up
kirstingeijs@obsh.nl
Hi/level
Zorgcoördinator Level/Up
kirstingeijs@obsh.nl
Carin van Veldhoven
Kinderen en leerkrachten ondersteunen om het allerbeste uit ieder kind te halen door middel van extra aandacht en tijd. Soms omdat het tijdelijk nodig is. Soms voor langer. Ik fladder daarvoor door heel de school; van groep 1 t/m groep 8. Dat is mijn gevarieerde rol op De Lindt. Ondersteuning is een unieke puzzel voor ieder kind die ik met enorm veel plezier leg samen met mijn collegas en de leerlingen zelf. Wat daar ook voor nodig is, we komen er! Plezier hebben in leren staat daarbij voorop.
Onderwijsassistent
carinvanveldhoven@obsh.nl
Kinderen en leerkrachten ondersteunen om het allerbeste uit ieder kind te halen door middel van extra aandacht en tijd. Soms omdat het tijdelijk nodig is. Soms voor langer. Ik fladder daarvoor door heel de school; van groep 1 t/m groep 8. Dat is mijn gevarieerde rol op De Lindt. Ondersteuning is een unieke puzzel voor ieder kind die ik met enorm veel plezier leg samen met mijn collegas en de leerlingen zelf. Wat daar ook voor nodig is, we komen er! Plezier hebben in leren staat daarbij voorop.
Onderwijsassistent
carinvanveldhoven@obsh.nl
Jeannet van Duijnhoven
"Het gaat er niet om of je binnen of buiten de lijntjes kleurt, het gaat erom dat je je eigen tekening maakt."
De openheid, het enthousiasme en de blik op de wereld van kinderen maakt ze puur en mooi.
De spontaniteit van kinderen maakt van het werken in het onderwijs iets bijzonders.
Met plezier kijk ik dan ook uit naar wat er weer allemaal kan gebeuren tijdens een werkdag op Kindcentrum De Lindt.
"Het gaat er niet om of je binnen of buiten de lijntjes kleurt, het gaat erom dat je je eigen tekening maakt."
De openheid, het enthousiasme en de blik op de wereld van kinderen maakt ze puur en mooi.
De spontaniteit van kinderen maakt van het werken in het onderwijs iets bijzonders.
Met plezier kijk ik dan ook uit naar wat er weer allemaal kan gebeuren tijdens een werkdag op Kindcentrum De Lindt.
Wim van de Nieuwenhof
Conciërge
wimvandenieuwenhof@obsh.nl
Conciërge
wimvandenieuwenhof@obsh.nl