Team

Harold Donkers
“Wat gunnen we ieder kind op De Lindt?” Dat is de vraag die wij ons dagelijks stellen, ons vertrekpunt. Wij gunnen ze:
Samen, Werken op niveau, Eigenaarschap en Betrokkenheid.Iedere dag werken we met passie aan het beste, toekomstgerichte onderwijs voor ieder kind.


Directeur
harolddonkers@obsh.nl
Trudy van de Kam
Op de Lindt ben je welkom en mag iedereen meedoen. Veiligheid en welbevinden vind ik voorwaarden voor ontwikkeling. Ik kijk met de leerkracht en ouders mee naar het kind achter het gedrag en vind het fijn als we door die samenwerking een kind volledig in zijn kracht kunnen laten komen. Samen kom je verder dan alleen. Ik loop graag een stukje met je mee.

Leerplein 1-2/ib-er onderbouw
trudyvandekam@obsh.nl

 
Wendy Moors
Iedere dag verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht zodra de kinderen de klas binnenkomen. Hun onbevangenheid, eerlijkheid en humor vind ik heerlijk!
Een dag bij de kleuters is nooit hetzelfde. Het is altijd inspelen op de interesses en belevingswereld van de kinderen. Kleuters leren door spel! En wat is het fantastisch dat ik daar als leerkracht een bijdrage aan mag leveren!



Leerplein 1-2
wendymoors@obsh.nl
Therris Vogels
Werken met kleuters is iedere dag een avontuur. Kleuters zijn eerlijk, spontaan en enthousiast.
Nu na vele jaren put ik nog steeds veel energie uit het werken met de kinderen van leerplein 1-2. Bij kleuters wordt alles wat je aanbiedt  erg goed ontvangen. Zij groeien enorm in die twee jaar! Ik zie het als een voorrecht om deze mooie ontwikkeling van een 4 tot 6 jarige dagelijks mee te mogen maken.

Leerplein 1-2
therrisvogels@obsh.nl


 
Dorry Dings
Het blijft prachtig om te zien hoe kinderen binnen leerplein 3-4-5 al spelend, ontdekkend, luisterend, kijkend en helpend, leren van elkaar, met elkaar en door elkaar. 
Samen!





Leerplein 3-4-5
dorrydings@obsh.nl
Ine Dirks
Ik loop al heel wat jaartjes mee  op De Lindt en ik ben trots op wat we bereikt hebben tot nu toe. Onze kinderen in leerplein 3/4/5 weten steeds beter wat hun sterke kanten en talenten zijn. Ook zien we dat zij al goed weten en leren, waar zij stappen kunnen zetten. Heel mooi om te zien en te ervaren!

Leerplein 3-4-5
inedirks@obsh.nl

 
Yvonne van Hoof
"Het is zo fijn om samen met kinderen in gesprek te gaan! Het hebben van een goede relatie met het kind is voor mij erg belangrijk. Met elkaar praten over dagelijkse bezigheden bevordert ook de gesprekken over de leerprocessen die het kind doormaakt. Samen gaan we ervoor!"

Leerplein 3-4-5
yvonnevanhoof@obsh.nl
Kristel Rooijakkers
"Ik geniet van de spontaniteit en betrokkenheid van mijn leerlingen. Ik vind het belangrijk om met ze in gesprek te gaan en zo opzoek te gaan naar hun behoeften. Zorg dragen voor een zo optimaal mogelijke ontwikkeling staat daarin voor mij centraal."


Leerplein 3-4-5
kristelrooijakkers@obsh.nl

 
Annemiek Westerweel
"Ik ben trots op onze fijne school!  Wij kijken echt naar het kind, niet alleen naar de buitenkant of naar resultaten. We betrekken kinderen zelf bij hun leerproces, leggen niet zomaar op wat ze moeten leren, maar laten ze meedenken. Samen maken we doelen en bespreken we hoe deze te bereiken. En ik ben er uiteraard om dat proces goed te begeleiden!"

Leerplein 6-7-8
annemiekwesterweel@obsh.nl
Nathalie van den Heuvel
"Ik vind het belangrijk om onze leerlingen centraal te stellen binnen hun eigen leerproces, zodat we samen op kunnen trekken in het proces en steeds meer succeservaringen tegenkomen. Ieder kind leert ten slotte op zijn of haar eigen manier en vanuit eigen nieuwsgierigheid. Daarbij wil ik graag een ondersteunende, coachende leerkracht zijn."


Leerplein 6-7-8
nathalievandenheuvel@obsh.nl

 
Jotham Schönberger
"De klas en ik zijn een team; samen creëren we een prettig schoolklimaat. Daarbinnen kan ieder kind zich ontwikkelen. Als kinderen op hun eigen manier en niveau kunnen werken, worden ze uitgedaagd, zien ze ontwikkeling, vergroot dit hun zelfvertrouwen, krijgen ze meer plezier in hun werk en is er meer betrokkenheid. Een goede samenwerking kind-ouders-school is daarbij essentieel."

Leerplein 6-7-8
jothamschonberger@obsh.nl
Olle Vogels
Ieder kind is uniek. Daarom bied ik onderwijs op maat. Naast de doelen vanuit Snappet (digitaal programma) werken de kinderen aan persoonlijke doelen. Zo probeer ik het hoogst haalbare uit een kind te halen, werkend vanuit een veilig omgeving. Daarnaast ben ik betrokken en gemotiveerd om kinderen zo groot mogelijke stappen te laten zetten. Ieder kind mag zijn of haar eigen weg bewandelen!

Leerplein 6-7-8
ollevogels@obsh.nl

 
Gabriëlle Peet












leerplein 6-7-8/hi-level 
gabriellepeet@obsh.nl
Laurie Drenth












Rekencoördinator
lauriedrenth@obsh.nl

 
Bardo Koolen
Veiligheid en relatie is de basis voor een 'samenwerkingsverband' tussen leerling en leraar. Samen dingen ontdekken, leren, proberen, maar ook struikelen en weer op staan, afkloppen en doorgaan. Genieten van succes, delen van verdriet. Samen op weg naar volwassenheid. Samen.




Level/Up
bardokoolen@obsh.nl
Bram Vermeulen
De Level/Up laat het onderwijs zo dicht mogelijk aansluiten op de behoeftes van leerlingen.
Leerkrachten en leerlingen zijn iedere dag bezig om talent te ontwikkelen en leerprocessen zo goed mogelijk te volbrengen. Het bevorderen van cognitief
talent, executieve functies en levenshouding staan bij mij centraal. Mijn streven is om het onderwijs zo waardevol mogelijk vorm te geven. Samen.

Level/up
bramvermeulen@obsh.nl

 
Karen van Driel











Administratief medewerkster
karenvandriel@obsh.nl
Wim van de Nieuwenhof











Conciërge
wimvandenieuwenhof@obsh.nl