Team
Harold Donkers
Wat gunnen we ieder kind op De Lindt? Dat is de vraag die wij ons dagelijks stellen, ons vertrekpunt. Wij gunnen ze:
Samen, Werken op niveau, Eigenaarschap en Betrokkenheid.Iedere dag werken we met passie aan het beste, toekomstgerichte onderwijs voor ieder kind.
Directeur
harolddonkers@obsh.nl
Wat gunnen we ieder kind op De Lindt? Dat is de vraag die wij ons dagelijks stellen, ons vertrekpunt. Wij gunnen ze:
Samen, Werken op niveau, Eigenaarschap en Betrokkenheid.Iedere dag werken we met passie aan het beste, toekomstgerichte onderwijs voor ieder kind.
Directeur
harolddonkers@obsh.nl
Nathalie van den Heuvel
"Ik vind het belangrijk om onze leerlingen centraal te stellen binnen hun eigen leerproces, zodat we samen op kunnen trekken in het proces en steeds meer succeservaringen tegenkomen. Ieder kind leert ten slotte op zijn of haar eigen manier en vanuit eigen nieuwsgierigheid. Daarbij wil ik graag een ondersteunende, coachende leerkracht zijn."
Zorgcoördinator
Taalcoördinator
nathalievandenheuvel@obsh.nl
"Ik vind het belangrijk om onze leerlingen centraal te stellen binnen hun eigen leerproces, zodat we samen op kunnen trekken in het proces en steeds meer succeservaringen tegenkomen. Ieder kind leert ten slotte op zijn of haar eigen manier en vanuit eigen nieuwsgierigheid. Daarbij wil ik graag een ondersteunende, coachende leerkracht zijn."
Zorgcoördinator
Taalcoördinator
nathalievandenheuvel@obsh.nl
Wendy Moors
Iedere dag verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht zodra de kinderen de klas binnenkomen. Hun onbevangenheid, eerlijkheid en humor vind ik heerlijk!
Een dag bij de kleuters is nooit hetzelfde. Het is altijd inspelen op de interesses en belevingswereld van de kinderen. Kleuters leren door spel! En wat is het fantastisch dat ik daar als leerkracht een bijdrage aan mag leveren!
Leerplein 1-2
Leerplein 3-4-5
wendymoors@obsh.nl
Iedere dag verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht zodra de kinderen de klas binnenkomen. Hun onbevangenheid, eerlijkheid en humor vind ik heerlijk!
Een dag bij de kleuters is nooit hetzelfde. Het is altijd inspelen op de interesses en belevingswereld van de kinderen. Kleuters leren door spel! En wat is het fantastisch dat ik daar als leerkracht een bijdrage aan mag leveren!
Leerplein 1-2
Leerplein 3-4-5
wendymoors@obsh.nl
Therris Vogels
Werken met kleuters is iedere dag een avontuur. Kleuters zijn eerlijk, spontaan en enthousiast.
Nu na vele jaren put ik nog steeds veel energie uit het werken met de kinderen van leerplein 1-2. Bij kleuters wordt alles wat je aanbiedt erg goed ontvangen. Zij groeien enorm in die twee jaar! Ik zie het als een voorrecht om deze mooie ontwikkeling van een 4 tot 6 jarige dagelijks mee te mogen maken.
Leerplein 1-2
therrisvogels@obsh.nl
Werken met kleuters is iedere dag een avontuur. Kleuters zijn eerlijk, spontaan en enthousiast.
Nu na vele jaren put ik nog steeds veel energie uit het werken met de kinderen van leerplein 1-2. Bij kleuters wordt alles wat je aanbiedt erg goed ontvangen. Zij groeien enorm in die twee jaar! Ik zie het als een voorrecht om deze mooie ontwikkeling van een 4 tot 6 jarige dagelijks mee te mogen maken.
Leerplein 1-2
therrisvogels@obsh.nl
Kristel Rooijakkers
"Ik geniet van de spontaniteit en betrokkenheid van mijn leerlingen. Ik vind het belangrijk om met ze in gesprek te gaan en zo opzoek te gaan naar hun behoeften. Zorg dragen voor een zo optimaal mogelijke ontwikkeling staat daarin voor mij centraal."
Leerplein 3-4-5
kristelrooijakkers@obsh.nl
"Ik geniet van de spontaniteit en betrokkenheid van mijn leerlingen. Ik vind het belangrijk om met ze in gesprek te gaan en zo opzoek te gaan naar hun behoeften. Zorg dragen voor een zo optimaal mogelijke ontwikkeling staat daarin voor mij centraal."
Leerplein 3-4-5
kristelrooijakkers@obsh.nl
Dorry Dings
Het blijft prachtig om te zien hoe kinderen binnen leerplein 3-4-5 al spelend, ontdekkend, luisterend, kijkend en helpend, leren van elkaar, met elkaar en door elkaar.
Samen!
Leerplein 3-4-5
dorrydings@obsh.nl
Het blijft prachtig om te zien hoe kinderen binnen leerplein 3-4-5 al spelend, ontdekkend, luisterend, kijkend en helpend, leren van elkaar, met elkaar en door elkaar.
Samen!
Leerplein 3-4-5
dorrydings@obsh.nl
Yvonne van Hoof
"Het is zo fijn om samen met kinderen in gesprek te gaan! Het hebben van een goede relatie met het kind is voor mij erg belangrijk. Met elkaar praten over dagelijkse bezigheden bevordert ook de gesprekken over de leerprocessen die het kind doormaakt. Samen gaan we ervoor!"
Leerplein 3-4-5
yvonnevanhoof@obsh.nl
"Het is zo fijn om samen met kinderen in gesprek te gaan! Het hebben van een goede relatie met het kind is voor mij erg belangrijk. Met elkaar praten over dagelijkse bezigheden bevordert ook de gesprekken over de leerprocessen die het kind doormaakt. Samen gaan we ervoor!"
Leerplein 3-4-5
yvonnevanhoof@obsh.nl
Jim van Ooijen
"Ieder kind is anders en ik vind het een leuke uitdaging om met de kinderen een band op te bouwen. Ik ben namelijk van mening dat een hechte band het beste in het kind naar boven kan halen. Het creëren van een veilig klassenklimaat, waarin ieder kind zich goed voelt is mijn streven. Het aanleren van kennis over de verschillende vakken, in combinatie met het omgaan met anderen is een mooie leerschool voor ieder kind. Hier onderdeel van uit mogen maken is wat het basisonderwijs voor mij zo bijzonder maakt!"
Leerplein 3-4-5
Leerplein 6-7-8
jimvanooijen@obsh.nl
"Ieder kind is anders en ik vind het een leuke uitdaging om met de kinderen een band op te bouwen. Ik ben namelijk van mening dat een hechte band het beste in het kind naar boven kan halen. Het creëren van een veilig klassenklimaat, waarin ieder kind zich goed voelt is mijn streven. Het aanleren van kennis over de verschillende vakken, in combinatie met het omgaan met anderen is een mooie leerschool voor ieder kind. Hier onderdeel van uit mogen maken is wat het basisonderwijs voor mij zo bijzonder maakt!"
Leerplein 3-4-5
Leerplein 6-7-8
jimvanooijen@obsh.nl
Olle Vogels
Ieder kind is uniek. Daarom bied ik onderwijs op maat. Naast de doelen vanuit Snappet (digitaal programma) werken de kinderen aan persoonlijke doelen. Zo probeer ik het hoogst haalbare uit een kind te halen, werkend vanuit een veilig omgeving. Daarnaast ben ik betrokken en gemotiveerd om kinderen zo groot mogelijke stappen te laten zetten. Ieder kind mag zijn of haar eigen weg bewandelen!
Leerplein 6-7-8
ollevogels@obsh.nl
Ieder kind is uniek. Daarom bied ik onderwijs op maat. Naast de doelen vanuit Snappet (digitaal programma) werken de kinderen aan persoonlijke doelen. Zo probeer ik het hoogst haalbare uit een kind te halen, werkend vanuit een veilig omgeving. Daarnaast ben ik betrokken en gemotiveerd om kinderen zo groot mogelijke stappen te laten zetten. Ieder kind mag zijn of haar eigen weg bewandelen!
Leerplein 6-7-8
ollevogels@obsh.nl
Jaimy Cornelissen
Samen met het kind kijken wat nodig is voor bloei en ontwikkeling, dat is wat het vak leerkracht basisonderwijs zo mooi maakt. Door uitdaging op maat te bieden behalen de kinderen op hun eigen niveau en tempo successen. Samen werken we aan een vertrouwde en veilige omgeving van het kind waar ruimte is om te groeien en om jezelf te zijn.
Leerplein 6-7-8
jaimycornelissen@obsh.nl
Samen met het kind kijken wat nodig is voor bloei en ontwikkeling, dat is wat het vak leerkracht basisonderwijs zo mooi maakt. Door uitdaging op maat te bieden behalen de kinderen op hun eigen niveau en tempo successen. Samen werken we aan een vertrouwde en veilige omgeving van het kind waar ruimte is om te groeien en om jezelf te zijn.
Leerplein 6-7-8
jaimycornelissen@obsh.nl

Loes Erishman

Annemiek Westerweel
"Ik ben trots op onze fijne school! Wij kijken echt naar het kind, niet alleen naar de buitenkant of naar resultaten. We betrekken kinderen zelf bij hun leerproces, leggen niet zomaar op wat ze moeten leren, maar laten ze meedenken. Samen maken we doelen en bespreken we hoe deze te bereiken. En ik ben er uiteraard om dat proces goed te begeleiden!"
Leerplein 6-7-8
annemiekwesterweel@obsh.nl
"Ik ben trots op onze fijne school! Wij kijken echt naar het kind, niet alleen naar de buitenkant of naar resultaten. We betrekken kinderen zelf bij hun leerproces, leggen niet zomaar op wat ze moeten leren, maar laten ze meedenken. Samen maken we doelen en bespreken we hoe deze te bereiken. En ik ben er uiteraard om dat proces goed te begeleiden!"
Leerplein 6-7-8
annemiekwesterweel@obsh.nl
Gabriëlle Peet
In de Hi/Levelgroep zijn de kinderen samen met mij aan het werk op het gebied van leren leren, leren denken en leren leven. Ik geniet ervan om kinderen te laten ervaren wat het met je doet als je iets moet leren wat niet zo maar in één keer lukt. Dat dat niet altijd fijn en soms heel frustrerend kan zijn maar ook ervaren wat het met je doet als het dan wel lukt. Een feestje dat je met jezelf mag vieren! Ik vind het heel fijn dat ik onderdeel van dat proces mag zijn.
Hi/level
Zorgcoördinator Level/Up
gabriellepeet@obsh.nl
In de Hi/Levelgroep zijn de kinderen samen met mij aan het werk op het gebied van leren leren, leren denken en leren leven. Ik geniet ervan om kinderen te laten ervaren wat het met je doet als je iets moet leren wat niet zo maar in één keer lukt. Dat dat niet altijd fijn en soms heel frustrerend kan zijn maar ook ervaren wat het met je doet als het dan wel lukt. Een feestje dat je met jezelf mag vieren! Ik vind het heel fijn dat ik onderdeel van dat proces mag zijn.
Hi/level
Zorgcoördinator Level/Up
gabriellepeet@obsh.nl
Bardo Koolen
Veiligheid en relatie is de basis voor een 'samenwerkingsverband' tussen leerling en leraar. Samen dingen ontdekken, leren, proberen, maar ook struikelen en weer op staan, afkloppen en doorgaan. Genieten van succes, delen van verdriet. Samen op weg naar volwassenheid. Samen.
Level/Up
bardokoolen@obsh.nl
Veiligheid en relatie is de basis voor een 'samenwerkingsverband' tussen leerling en leraar. Samen dingen ontdekken, leren, proberen, maar ook struikelen en weer op staan, afkloppen en doorgaan. Genieten van succes, delen van verdriet. Samen op weg naar volwassenheid. Samen.
Level/Up
bardokoolen@obsh.nl
Bram Vermeulen
De Level/Up laat het onderwijs zo dicht mogelijk aansluiten op de behoeftes van leerlingen.
Leerkrachten en leerlingen zijn iedere dag bezig om talent te ontwikkelen en leerprocessen zo goed mogelijk te volbrengen. Het bevorderen van cognitief
talent, executieve functies en levenshouding staan bij mij centraal. Mijn streven is om het onderwijs zo waardevol mogelijk vorm te geven. Samen.
Level/up
bramvermeulen@obsh.nl
De Level/Up laat het onderwijs zo dicht mogelijk aansluiten op de behoeftes van leerlingen.
Leerkrachten en leerlingen zijn iedere dag bezig om talent te ontwikkelen en leerprocessen zo goed mogelijk te volbrengen. Het bevorderen van cognitief
talent, executieve functies en levenshouding staan bij mij centraal. Mijn streven is om het onderwijs zo waardevol mogelijk vorm te geven. Samen.
Level/up
bramvermeulen@obsh.nl
Margit Kusters
Mijn basisprincipes zijn warmte en structuur. In mijn ogen ben jij goed en accepteer ik je zoals je bent. Ik probeer je niet in het systeem te laten passen maar het systeem aan te passen aan jouw behoeften. Vanuit dit vertrouwen hoop ik dat je gaat leven en leren wat bij jou past en waar je gelukkig van wordt.
Hokjes en lijntjes beperken en ik wil denken in mogelijkheden dus.......wees welkom!
Level/Up
margitkusters@obsh.nl
Mijn basisprincipes zijn warmte en structuur. In mijn ogen ben jij goed en accepteer ik je zoals je bent. Ik probeer je niet in het systeem te laten passen maar het systeem aan te passen aan jouw behoeften. Vanuit dit vertrouwen hoop ik dat je gaat leven en leren wat bij jou past en waar je gelukkig van wordt.
Hokjes en lijntjes beperken en ik wil denken in mogelijkheden dus.......wees welkom!
Level/Up
margitkusters@obsh.nl
Yvonne Schatorje
Ik gun alle kinderen een plek op school, waar zij mogen zijn wie ze zijn. Waar ze zich veilig, gezien en welkom voelen.
Met deze basis is er ruimte om te ontdekken, oefenen, falen, groeien en om te leren op de manier die het beste bij je past.
Fijn dat ik onderdeel kan zijn in de begeleiding van dit complete leerproces. We doen het samen, je bent niet alleen!
Level/Up
yvonneschatorje@obsh.nl
Ik gun alle kinderen een plek op school, waar zij mogen zijn wie ze zijn. Waar ze zich veilig, gezien en welkom voelen.
Met deze basis is er ruimte om te ontdekken, oefenen, falen, groeien en om te leren op de manier die het beste bij je past.
Fijn dat ik onderdeel kan zijn in de begeleiding van dit complete leerproces. We doen het samen, je bent niet alleen!
Level/Up
yvonneschatorje@obsh.nl
Jeannet van Duijnhoven
"Het gaat er niet om of je binnen of buiten de lijntjes kleurt, het gaat erom dat je je eigen tekening maakt."
De openheid, het enthousiasme en de blik op de wereld van kinderen maakt ze puur en mooi.
De spontaniteit van kinderen maakt van het werken in het onderwijs iets bijzonders.
Met plezier kijk ik dan ook uit naar wat er weer allemaal kan gebeuren tijdens een werkdag op Kindcentrum De Lindt.
"Het gaat er niet om of je binnen of buiten de lijntjes kleurt, het gaat erom dat je je eigen tekening maakt."
De openheid, het enthousiasme en de blik op de wereld van kinderen maakt ze puur en mooi.
De spontaniteit van kinderen maakt van het werken in het onderwijs iets bijzonders.
Met plezier kijk ik dan ook uit naar wat er weer allemaal kan gebeuren tijdens een werkdag op Kindcentrum De Lindt.
Wim van de Nieuwenhof
Conciërge
wimvandenieuwenhof@obsh.nl
Conciërge
wimvandenieuwenhof@obsh.nl